I promise,
I'll never forget you
and the happiness you gave me
in my life.
You are always the best
and most beautiful part of my
memories in my heart.

 

 


我承諾,
我永遠不會把你忘記,
也絕不忘了你在我生命中曾給予我
這樣的幸福與快樂。
你一直都會是我心中獨一無二、
最美麗的回憶。

Image Hosted by ImageShack.us 
arrow
arrow
    全站熱搜

    安琪拉 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()